Navigation

Service-Menü

Hauptmenü



Bereichsmenü

Autoren mit:

WGL Logo

PsychAuthors

Literaturliste von Dr. Efsun Annac

letzte Aktualisierung: 10.08.2021

Gokce, A., Zinchenko, A., Annac, E., Conci, M. & Geyer, T. (2021). Affective modulation of working memory maintenance: The role of positive and negative emotions. Advances in Cognitive Psychology, 17(2), 107-116.

Niklas, F., Annac, E. & Wirth, A. (2020). App-based learning for kindergarten children at home (Learning4Kids): Study protocol for cohort 1 and the kindergarten assessments. BMC Pediatrics, 20(1), No. 554.

Annac, E., Pointner, M., Khader, P. H., Müller, H. J., Zang, X. & Geyer, T. (2019). Recognition of incidentally learned visual search arrays is supported by fixational eye movements. Journal of Experimental Psychology - Learning, Memory, and Cognition, 45(12), 2147-2164.

Annac, E., Zang, X., Müller, H. J. & Geyer, T. (2019). A secondary task is not always costly: Context-based guidance of visual search survives interference from a demanding working memory task. British Journal of Psychology, 110(2), 381-399.

Kurcyus, K., Annac, E., Hanning, N. M., Harris, A. D., Oeltzschner, G., Edden, R. & Riedl, V. (2018). Opposite dynamics of GABA and glutamate levels in the occipital cortex during visual processing. Journal of Neuroscience, 38(46), 9967-9976.

Annac, E. (2017). Bi-directional relationship between attention and long-term context memory, Ph.D. Thesis, Graduate School of Systemic Neurosciences. München: Ludwig-Maximilians-Universität.

Annac, E., Conci, M., Müller, H. J. & Geyer, T. (2017). Local item density modulates adaptation of learned contextual cues. Visual Cognition, 25(1-3), 262-277.

Annac, E., Manginelli, A. A., Pollmann, S., Shi, Z., Müller, H. J. & Geyer, T. (2013). Memory under pressure: Secondary-task effects on contextual cueing of visual search. Journal of Vision, 13(13), No. 6.

Annac, E. & Bahcekapili, H.G. (2012). Understanding and Acceptance of Evolutionary Theory among Turkish University Students. Dogus University Journal, 13(1), 1-11.



weiterführende Informationen

Weitere Informationen

Möchten Sie auch in die Datenbank aufgenommen werden, haben Sie Änderungswünsche an Ihrem vorhandenen Profil oder möchten Sie Literatur zur Aufnahme in PSYNDEX nachmelden, nehmen Sie bitte Kontakt zu uns auf.

Katja Trillitzsch
Leibniz-Institut für Psychologie (ZPID)
Universitätsring 15,
54296 Trier
Folgen Sie uns auf Twitter

Kontakt und Funktionen

URL der Seite: https://psychauthors.de/psychauthors/index.php?wahl=forschung&uwahl=psychauthors&uuwahl=p07515EA_pub