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Literaturliste von Prof. em. Dr. Klaus Jonas

letzte Aktualisierung: 11.01.2024

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Mühlemann, N. S., Steffens, N. K., Ullrich, J., Haslam, S. A. & Jonas, K. (2022). Understanding responses to an organizational takeover: Introducing the social identity model of organizational change. Journal of Personality and Social Psychology, 1-20.

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Goldammer, P., Annen, H., Stöckli, P. L. & Jonas, K. (2020). Careless responding in questionnaire measures: Detection, impact, and remedies. The Leadership Quarterly, 31(4), No. 101384.

Götz, M., Donzallaz, M. & Jonas, K. (2020). Leader-member exchange fosters beneficial and prevents detrimental workplace behavior: Organizational identification as the linking pin. Frontiers in Psychology, 11, No. 1788.

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weitere Schriften:

Stapf, K. H., Stroebe, W. & Jonas, K. (1984). Das Deutschlandbild amerikanischer Studenten: eine empirische Studie. Tübingen: Universität.



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Katja Trillitzsch
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